Neohodnoceno

Dibi Milano Procellular 365 Krém nutriage regenerační 50 ml

Bohatý krém určený pro všechny křehké pokožky, ať již vlastní povahou, věkem nebo důsledkem léčby estetické medicíny.
Položka byla vyprodána…
Kód: PF016442
Značka: Dibi Milano
4 379 Kč
Kategorie: Přípravky na vrásky a stárnoucí pleť
Položka byla vyprodána…

KRÉM NUTRI-AGE REGENERAČNÍ PRO-RESILIENZA (pro-odolnost)* S UV FILTRY. Bohatý krém určený pro všechny křehké pokožky, ať již vlastní povahou, věkem nebo důsledkem léčby estetické medicíny.
Má antioxidační, regenerační a vyživující účinky na epidermis.
Ověřená účinnost: anti-aging, stimuluje životnost buněk; detox podporuje odstranění toxinů škodlivých pro kůži; pro-odolnost, schopnost odolat vnějším agresím a opravit se. LUXUSNÍ A FARMACEUTICKÉ BALENÍ
NEKOMEDOGENNÍ
NOVINKA: airless dóza POUŽITÍ:
Aplikujte denně na obličej, krk a dekolt, masírujte dokud se výrobek nevstřebá.

ÚČINNÉ LÁTKY:
PRE-DIBIOTIC:
Výkonná prebiotická, selektivní živina pro pokožku, která působí jako rekonstituovatel epidermis a podporuje odolnost proti vnější agresivitě.
KARITÉ MASLO:
Účinné zvláčňující a nutriční vlastnosti.
OLEJ Z RÝŽOVÝCH OTRUB:
Změkčující vlastnosti.
MATRIKINES:
Peptidy mládí, buněční poslové, stimulují tvorbu kolagenu a pomáhají opravit poškozenou pokožku.
BIODISPONIBILNÍ VITAMIN C:
Účinná složka proti stárnutí a antioxidant, je uznáván jako regulátor výroby melaninu proti kožním skvrnám.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

logo-dibi-milano

 

ALFAPARF MILANO je italská nadnárodní společnost v kosmetickém průmyslu, kterou založil Roberto Franchina. Společnost pracuje v péči o vlasy, obličej a tělo s technologickými produkty a vybavením, integruje výzkum a vývoj, výrobu, distribuci a školení.

 

PROFESIONALITA A KRÁSA MADE IN ITALY

ALFAPARF MILANO čerpá inspiraci z italské kreativity a energie města Milána, aby spojil své nápady s nejnovějšími mezinárodními trendy.

ČÍSLA NA CELÉM SVĚTĚ

5 výrobních závodů produkujících více než 400 000 kusů denně
20 poboček a distribuce ve 100 zemích
30 000 kosmetiček
300 000 vlasových stylistů