Bionike Triderm Marseilské tekuté mýdlo na ruce tělo i obličej 500 ml

Používejte k jemnému umytí obličeje, rukou i těla. Nevysušuje pokožku. Vhodné pro celou rodinu.
455 Kč
Dostupnost: Skladem
Můžeme doručit do:
16.7.2024
Kód: 01101E06
Bionike Triderm Marseilské tekuté mýdlo na ruce tělo i obličej 500 ml

Detailní popis produktu

Nejstarší forma očisty
Marseillské mýdlo: rozšířilo se z Arabského poloostrova do zemí ležících u Středozemního moře,
toto tradiční mýdlové složení vzniklo na základě rostlinných olejů a ještě dnes je považováno
za nejšetrnější čištění, které vyhovuje i té nejcitlivější pleti.


Vyrobeno v tekuté formě, přesto si zachovává všechny přednosti a prospěšné vlastnosti starodávné a jednoduché tradice výroby mýdla Marseille. Vychází pouze z rostlinných saponifikovaných olejů. Vyváženým a velmi šetrným způsobem omývá i nejcitlivější pokožku. Ideální pro časté mytí.
Obsahuje vůni bez alergenů.

DOPORUČENO:
Používejte k jemnému umytí obličeje, rukou i těla. Nevysušuje pokožku. Vhodné pro celou rodinu.

POUŽITÍ:
Používejte jako běžné tekuté mýdlo.

ÚČINNÉ LÁTKY:
Mýdla frakcí mastných kyselin: přírodní povrchově aktivní látky získané z nejcennější frakce rostlinných mastných kyselin.
Glycerin (10%): změkčuje a hydratuje pokožku.
Derivát celulózy: želatinizující činidlo, které produkt zahustí.
Kondicionační činidlo: filmotvorná složka, která poskytuje ochranu.

INCI: aqua (voda), glycerin, oleát draselný, kakaát draselný, hydroxypropylmethylcelulóza, polyquaternium-7, pentylenglykol, disodná sůl EDTA, parfum (vůně).

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

logo_1

BioNike je značka ICIM International, italské farmaceutické společnosti založené v Miláně v roce 1930, dnes č. 1 v Itálii dermokosmetiky v lékárnách a parafarmaceutice.

Od roku 2017 je BioNike součástí skupiny Sodalis Group, italského lídra skupiny na trhu zdraví, krásy a osobní péče.

BioNike je slovo, které pochází ze dvou řeckých slov:
Bios = život e Nike = vítězství.

OD INTUICE KE GLOBÁLNÍMU TRHU


Naše značka byla vytvořena díky intuici perspektivního podnikatele a lékárníka, který si v roce 1960 uvědomil, že kosmetika může být užitečná nejen pro doplnění, ale také pro podporu léčby předepsané dermatology.

V těchto letech se kosmetikou příliš nezajímalo mnoho dermatologů, ale kontaktní alergie, zejména vyvolané těžkými kovy v kosmetických přípravcích, se již v populaci šířily.