Bionike Defence Man Repower Sérum zabraňující stárnutí mužské pokožky 50 ml
Kategorie: | Pleťová séra a emulze |
---|---|
Položka byla vyprodána… |
TESTOVÁNO NA NIKL, BEZ KONZERVANTŮ, BEZ LEPKU.
Složení se specifickým účinkem s globálním působením na pleť a kolem očí, potlačuje příznaky věku typické pro mužskou pokožku. Obohacený o kyselinu hyaluronovou, aby posílil epidermální zásoby vody, zlepšil tón pleti a pružnost a dodal pleti kompaktní a hladký vzhled. Oftalmologicky testován.
DOPORUČENO:
Zabraňuje a potlačuje stárnutí mužské pokožkys celkovým působením na pleť a kolem očí.
POUŽITÍ:
Aplikujte ráno a / nebo večer na obličej a oči.
Pro správné dávkování: otočte horní část lahvičky, pak ji nakloňte a jednou stiskněte.
ÚČINNÉ LÁTKY:
Extrakt Baobabu (titrovaný flavonoidy): zlepšuje tón pleti a pružnost, snižuje hloubku vrásek (nasolabiální rýhy) a příznaky kolem očí (vrásky, váčky a tmavé kruhy).
Kyselina hyaluronová:
– vysoká molekulová hmotnost k posílení bariérové funkce a brání dehydrataci
– v mikrosférách: pro dlouhodobý a vyhlazující hydratační účinek na mikro-vrásky.
Systém Serine s pomalým uvolňováním: prohlubuje a prodlužuje hydratační účinek.
INCI:
aqua (voda), butylenglykol, kaprylylmethikan, dimethikon, glycerin, řepkový olej, steareth-21, ethylhexylpalmitát, kaprylglykol, akryláty / C10-30 alkylakrylátový krospolymer, arginin, sklerotiová guma, xylitol, HDI / trimethylol hexyllaktonový krospolymer algin, hydrolyzovaný extrakt adansonia digitata, hyaluronát sodný, akátová senegalská guma, serin, pentylenglykol, polymethylsilsesquioxan, trihydroxystearin, glukomannan, ethylendiamin disisukcinát trojsodný, parfum (vůně).
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
BioNike je značka ICIM International, italské farmaceutické společnosti založené v Miláně v roce 1930, dnes č. 1 v Itálii dermokosmetiky v lékárnách a parafarmaceutice.
Od roku 2017 je BioNike součástí skupiny Sodalis Group, italského lídra skupiny na trhu zdraví, krásy a osobní péče.
BioNike je slovo, které pochází ze dvou řeckých slov:
Bios = život e Nike = vítězství.
OD INTUICE KE GLOBÁLNÍMU TRHU
V těchto letech se kosmetikou příliš nezajímalo mnoho dermatologů, ale kontaktní alergie, zejména vyvolané těžkými kovy v kosmetických přípravcích, se již v populaci šířily.