Neohodnoceno

Bionike Defence Color Volume řasenka pro efekt falešných řas černá 8 ml

Řasenka s 3D efektem - objem, délka a natočení. Vhodná i pro citlivé oči. Oftalmologicky testováno.
Položka byla vyprodána…
Momentálně nedostupné
Kód: 175517
Značka: Bionike
529 Kč
Kategorie: Řasenky
Položka byla vyprodána…

Efekt falešných řas

Zvýrazňuje a dokonale definuje řasy a dodává intenzitu očím.

PRO CITLIVÉ OČI A NOSITELE KONTAKTNÍCH ČOČEK
8 ml LAHVIČKA

Krémové složení s okamžitým objemovým účinkem, které dodává intenzivním, tajemným očím. Speciální tvar štětce umožňuje velmi přesně definovat řasy, a to i při nanášení velkého množství produktu.
Snadné odstranění.
Oftalmologicky testováno.
Volumizační efekt až +77 %*.

*Instrumentální posouzení objemu řas pomocí dermoskopu Fotofinder před a po aplikaci přípravku (3 aplikace řasenky) u 20 žen.

  • Doporučeno pro

    Použijte ke zvýraznění očí, dodejte objem a tvar řas.

    Jak používat

    Otáčejte štětcem uvnitř lahvičky, když ji extrahujete, vyhněte se pohybu hůlky nahoru a dolů v láhvi, protože by to do ní pumpovalo vzduch a vysušilo řasenku. Řasenkou přejeďte horní řasy a naneste ji rovnoměrně. Pomocí špičky definujte horní a dolní řasy.

    Zahrnuje

    Směs přírodních vosků (včelí vosk, kandeilla, karnauba): vytvořte texturu hustou a objemovou.
    Polymery strukturující řasy: vytvořte velmi tenkou vrstvu, která se přilepí na řasy a zahušťuje je.
    Filmotvorné činidlo (PVP): vytváří neviditelný, elastický film přes řasy, který je udržuje dobře oddělené.
    Hedvábné aminokyseliny: posilují řasy.

     

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

logo_1

BioNike je značka ICIM International, italské farmaceutické společnosti založené v Miláně v roce 1930, dnes č. 1 v Itálii dermokosmetiky v lékárnách a parafarmaceutice.

Od roku 2017 je BioNike součástí skupiny Sodalis Group, italského lídra skupiny na trhu zdraví, krásy a osobní péče.

BioNike je slovo, které pochází ze dvou řeckých slov:
Bios = život e Nike = vítězství.

OD INTUICE KE GLOBÁLNÍMU TRHU


Naše značka byla vytvořena díky intuici perspektivního podnikatele a lékárníka, který si v roce 1960 uvědomil, že kosmetika může být užitečná nejen pro doplnění, ale také pro podporu léčby předepsané dermatology.

V těchto letech se kosmetikou příliš nezajímalo mnoho dermatologů, ale kontaktní alergie, zejména vyvolané těžkými kovy v kosmetických přípravcích, se již v populaci šířily.