Vrácení zboží a reklamace

Jak postupovat při vrácení nebo výměně zboží?

Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží, můžete odstoupit od smlouvy. Zboží zašlete nepoškozené a neotevřené a v původním obalu na adresu:

Lakosmetika.cz / Provozovna: LaCosmetica s.r.o., Polská 1716/54, 120 00 Praha 

Pro odstoupení od smlouvy můžete využít náš formulář, který je ke stažení ZDE.

 

 

Reklamace zboží

V případě reklamace nás kontaktujte emailem na: info@lakosmetika.cz. Využít můžete náš reklamační formulář, který si můžete stáhnout ZDE.

Vyčkejte na elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté zboží vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození a zašlete na naši adresu.

Na vyřízení reklamace máme 30 dní ode dne převzetí zboží. V případě , že reklamace bude oprávněná, máte jako kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které jste uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@lakosmetika.cz.

V případě, že výrobce reklamaci uzná za oprávněnou, bude částka obratem vrácena na Vámi uvedený účet.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.